Moderná forma výučby a inovácia študijného predmetu základy fyziológie pre kynológov
Základné údaje
Anglický názov:
Registračné číslo:
006UVLF-4/2015
Zdroj:
Kultúrna a edukačná grantová agentúra MŠVVaŠ SR (KEGA)
Doba realizácie:
2015 - 2017
Riešiteľ (UVLF):
Ondrašovičová Silvia, MVDr., PhD. (2015: 60% | 2016: 60% | 2017: 60%)
Pracovisko riešiteľa:
Katedra biológie a fyziológie
Pracovisko riešiteľa:
Katedra biológie a fyziológie
Spoluriešitelia:
Sopková Drahomíra, doc. MVDr., PhD. (2015: 20% | 2016: 20% | 2017: 20%)
Vlčková Radoslava, doc. MVDr., PhD. (2015: 20% | 2016: 20% | 2017: 20%)
Vedný odbor:
200 - Veterinárske vedy
Finančné ukazovatele
BEŽNÉ v €
KAPITÁLOVÉ v €
Pridelené
Čerpané
Pridelené
Čerpané
Pridelené / Čerpané
Pridelené / Čerpané
2015
6016
6016
0
0
6016 / 6016
0 / 0
2016
8027
8027
0
0
8027 / 8027
0 / 0
2017
6516
6516
0
0
6516 / 6516
0 / 0
Spolu
20559
20559
0
0
20559 / 20559
0 / 0
Anotácia
Podstatou predkladaného projektu je inovovanie pedagogického procesu a predmetu základy fyziológie v bakalárskom študijnom odbore kynológia so zohľadnením nového modelu štúdia v prezenčnej, dištančnej a testovacej forme. Riešiteľský kolektív sa zameria na spracovanie problematiky základov fyziológie s cieľom vytvoriť moderný a komplexný e-learningový program v podobe multimediálnych CD a DVD nosičov a elektronického testovacieho programu s možnosťou prehlbovania vedomostí a priebežného testovania znalostí študentov so zabudovaním najnovších výsledkov v uvedenom predmete.
Kľúčové slová dištančná forma štúdia, inovácia, kynológia, študijný program, testovanie
The aim of the submitted project is to innovate the teaching process and the basics physiology course, the part of an undergraduate level cynology studies involving a new model of study in the presentation, distance and test forms. The project team will focus on basic physiology issues with aim to create modern and comprehensive e-learning programme in the form of multimedia CDs and DVDs including an electronic test programme enabling to obtain more detailed knowledge and to carry out preliminary testing of the knowledge of students with incorporating the latest results in the given subjects.
Publikačné výstupy