Projektová karta

Príprava progresívneho vzdelávacieho procesu pre výučbu fyziológie v novom akreditovanom študijnom programe "veterinárna sestra"

 
Základné údaje
Anglický názov:
Preparation of a progressive educational process for teaching physiology in the new accredited study program "veterinary nurse"
Registračné číslo:
012UVLF-4/2023
Zdroj:
Kultúrna a edukačná grantová agentúra MŠVVaŠ SR (KEGA)
Doba realizácie:
2023 - 2025
Riešiteľ (UVLF):
Sopková Drahomíra, doc. MVDr., PhD. (2023: 23%  |  2024: 23%  |  2025: 23%)
Pracovisko riešiteľa:
Katedra biológie a fyziológie
Pracovisko riešiteľa:
Katedra biológie a fyziológie
Spoluriešitelia:
Vlčková Radoslava, doc. MVDr., PhD. (2023: 23%  |  2024: 23%  |  2025: 23%)
Petrilla Vladimír, MVDr., PhD. (2023: 20%  |  2024: 20%  |  2025: 20%)
Ondrašovičová Silvia, MVDr., PhD. (2023: 6%  |  2024: 6%  |  2025: 6%)
Polláková Magdaléna, PharmDr., PhD. (2023: 14%  |  2024: 14%  |  2025: 14%)
Bekešová Barbora, MVDr. (2023: 14%  |  2024: 14%  |  2025: 14%)
Vedný odbor:
200 - Veterinárske vedy
 
Finančné ukazovatele
 
BEŽNÉ v €
KAPITÁLOVÉ v €
 
Pridelené
Čerpané
Pridelené
Čerpané
Pridelené / Čerpané
Pridelené / Čerpané
2023
6082
0
0
0
6082 / 0
0 / 0
2024
0
0
0
0
0 / 0
0 / 0
2025
0
0
0
0
0 / 0
0 / 0
Spolu
6082
0
0
0
6082 / 0
0 / 0
 
Anotácia
Hlavnou úlohou prípravy progresívnej výučby fyziológie pre budúce veterinárne sestry v novo akreditovanom študijnom programe je inovatívny prístup zameraný na skvalitnenie interpretácie pomocou nových modelov štúdia, ktoré zahŕňajú prezenčné aj v súčasnosti veľmi aktuálne dištančné vzdelávanie, inovatívne testovacie formy vyučovania a umožňujú zefektívnenie a rozvoj manuálnych zručností študenta. Inovatívna interpretácia vyžaduje komplexné, názorné a logické spracovanie fyziologického fungovania orgánových sústav vo forme moderného e-learningového materiálu s multimediálnymi výučbovými materiálmi a elektronickým testovacím systémom, ktorých základ tvorí aktuálna študijná literatúra. Zhotovenie makiet, 3D modelov, animácií a komparatívnych atlasov skvalitní demonštráciu princípov fungovania orgánov a umožní získať a rozvíjať praktické a manuálne zručnosti potrebné pre veterinárnu sestru.
The main task of preparing progressive physiology teaching for future veterinary nurses in the newly-accredited study program is an innovative approach aimed at improving interpretation through new study models, which include full-time and currently up-to-date distance learning, innovative testing methods as well as streamlining and development of student's manual skills. Innovative interpretation requires a comprehensive, illustrative and logical processing of the physiological functioning of organ systems in the form of modern e-learning material with multimedia teaching materials and an electronic testing system based on a current study literature. The production of scale models, 3D models, animations and comparative atlases will improve the demonstration of principles of organs functioning and will enable the acquisition and development of practical and manual skills necessary for a veterinary nurse.
 
Publikačné výstupy