Implementácia interaktívneho vzdelávania v praktickej výučbe anatómie v študijnom programe farmácia
Základné údaje
Anglický názov:
Implementation of interactive education in practical anatomy of study program Pharmac
Registračné číslo:
008UVLF-4/2016
Zdroj:
Kultúrna a edukačná grantová agentúra MŠVVaŠ SR (KEGA)
Doba realizácie:
2016 - 2018
Riešiteľ (UVLF):
Vdoviaková Katarína, doc. MVDr., PhD. (2016: 70% | 2017: 70% | 2018: 70%)
Pracovisko riešiteľa:
Katedra morfologických disciplín
Pracovisko riešiteľa:
Katedra morfologických disciplín
Spoluriešitelia:
Krešáková Lenka, doc. MVDr., PhD. (2016: 50% | 2017: 50% | 2018: 50%)
Maloveská Marcela, MVDr., PhD. (2016: 50% | 2017: 50% | 2018: 50%)
Petrovová Eva, prof. MVDr., PhD. (2016: 70% | 2017: 70% | 2018: 70%)
Teleky Jana, MVDr., PhD. (2016: 50% | 2017: 50% | 2018: 50%)
Vedný odbor:
200 - Veterinárske vedy
Finančné ukazovatele
BEŽNÉ v €
KAPITÁLOVÉ v €
Pridelené
Čerpané
Pridelené
Čerpané
Pridelené / Čerpané
Pridelené / Čerpané
2016
15982
159825
0
0
15982 / 159825
0 / 0
2017
12542
12542
0
0
12542 / 12542
0 / 0
2018
12558
12558
0
0
12558 / 12558
0 / 0
Spolu
41082
184925
0
0
41082 / 184925
0 / 0
Anotácia
Modernizácia praktickej výučby študijného predmetu Anatómia v študijnom programe Farmácia
má zohľadniť a uľahčiť časovú, priestorovú a personálnu náročnosť vysokoškolského štúdia. Využitie
anatomických modelov a moderných informačných technológií pre štúdium farmácie je dôležitou
pomôckou pre vizualizáciu jednotlivých sústav ľudského tela. Získané anatomické vedomosti sú
nevyhnutné pre pochopenie nadväzujúcich študijných predmetov. Výstupom bude zmodernizovaná
multimediálna výučbová cvičebňa.
Modernization of practical teaching in the study of subject Anatomy in study program Pharmacy
should be taken into account and facilitate the time, space amd personnel demands of university study.
The exploitation of anatomical models and modern information technologies for study of pharmacy
and more important for the visualisation of individual systems of the humans body. The acquired
anatomical knowledge are inevitable for understanding the follow - up subjects of study. The output
will be upgraded multimedia teaching room.
Publikačné výstupy