Projektová karta

Aplikácia progresívnych zobrazovacích technológií do edukačného procesu anatómie pre zvýšenie efektivity výuky a podporu integrácie s praxou

 
Základné údaje
Anglický názov:
The application of advanced imaging technologies into the educational process of the anatomy to enhance the effectiveness of teaching and support integration with practice
Registračné číslo:
013UVLF-4/2017
Zdroj:
Kultúrna a edukačná grantová agentúra MŠVVaŠ SR (KEGA)
Doba realizácie:
2017 - 2019
Riešiteľ (UVLF):
Krešáková Lenka, doc. MVDr., PhD. (2017: %  |  2018: %  |  2019: %)
Pracovisko riešiteľa:
Katedra morfologických disciplín
Pracovisko riešiteľa:
Katedra morfologických disciplín
Spoluriešitelia:
Petrovová Eva, prof. MVDr., PhD. (2017: %  |  2018: %  |  2019: %)
Maloveská Marcela, MVDr., PhD. (2017: %  |  2018: %  |  2019: %)
Teleky Jana, MVDr., PhD. (2017: %  |  2018: %  |  2019: %)
Vedný odbor:
200 - Veterinárske vedy
 
Finančné ukazovatele
 
BEŽNÉ v €
KAPITÁLOVÉ v €
 
Pridelené
Čerpané
Pridelené
Čerpané
Pridelené / Čerpané
Pridelené / Čerpané
2017
14842
14842
0
0
14842 / 14842
0 / 0
2018
14595
14595
0
0
14595 / 14595
0 / 0
2019
13925
13925
0
0
13925 / 13925
0 / 0
Spolu
43362
43362
0
0
43362 / 43362
0 / 0
 
Anotácia
Dispozícia progresívnych zobrazovacích metód vo vyučovacom procese anatómie v študijnom programe Všeobecné veterinárske lekárstvo predstavuje základný element pre skvalitnenie interpretácie anatomicky ťažko prístupných štruktúr. Inovatívny prístup implikuje použitie počítačovej tomografie, 3D tlačiarne a magnetickej rezonancie vo výuke. Dosiahne sa tým reálne zhmotnenie nedostupných častí jednotlivých orgánov, identifikujú sa vzájomné anatomické súvislosti s cieľom komplexného porozumenia anatómie a zlepší sa korelácia predmetu s klinickou praxou.
Disposition of advanced imaging methods in teaching of anatomy in study program General veterinary medicine is an essential element for improving the interpretation of anatomic structures that are difficult to reach. Innovative approach implies the use of computed tomography, 3D printers and magnetic resonance imaging in teaching. It will give a real materialize of inaccessible parts of the various organs, identification of the reciprocal anatomical connections with the aim of a comprehensive understanding of anatomy and improving the subject correlation with clinical practice.
 
Publikačné výstupy