Projektová karta

Implementácia moderných a inovatívnych technológií do vyučovacieho procesu fyziológie

 
Základné údaje
Anglický názov:
Implementation of modern and innovative technologies into the teaching process of physiology
Registračné číslo:
012UVLF-4/2020
Zdroj:
Kultúrna a edukačná grantová agentúra MŠVVaŠ SR (KEGA)
Doba realizácie:
2020 - 2022
Riešiteľ (UVLF):
Ondrašovičová Silvia, MVDr., PhD. (2020: 50%  |  2021: 50%  |  2022: 50%)
Pracovisko riešiteľa:
Katedra biológie a fyziológie
Pracovisko riešiteľa:
Katedra biológie a fyziológie
Spoluriešitelia:
Zigo František, doc. MVDr., PhD. (2020: 10%  |  2021: 10%  |  2022: 10%)
Vlčková Radoslava, doc. MVDr., PhD. (2020: 10%  |  2021: 10%  |  2022: 10%)
Sopková Drahomíra, doc. MVDr., PhD. (2020: 10%  |  2021: 10%  |  2022: 10%)
Petrilla Vladimír, MVDr., PhD. (2020: 10%  |  2021: 10%  |  2022: 10%)
Bartková Valéria, PhDr. (2020: 10%  |  2021: 10%  |  2022: 10%)
Vedný odbor:
200 - Veterinárske vedy
 
Finančné ukazovatele
 
BEŽNÉ v €
KAPITÁLOVÉ v €
 
Pridelené
Čerpané
Pridelené
Čerpané
Pridelené / Čerpané
Pridelené / Čerpané
2020
7273
5813
0
0
7273 / 5813
0 / 0
2021
6906
5982
0
0
6906 / 5982
0 / 0
2022
5045
0
0
0
5045 / 0
0 / 0
Spolu
19224
11795
0
0
19224 / 11795
0 / 0
 
Anotácia
Dispozícia trojrozmerných skenerov, tlačiarní, edukačných softvérov a pomôcok vo vyučovacom procese fyziológie implikuje používanie 3D modelov vo výuke. Dosiahne sa tým reálne zhmotnenie jednotlivých orgánov, identifikujú sa vzájomné fyziologické súvislosti s cieľom komplexného porozumenia fyziológie a zlepší sa korelácia predmetu s klinickou praxou. Riešiteľský kolektív sa tiež zameria na inováciu diagnostických prístrojov, metodík a vytvorenie nových testovacích otázok pre testovanie znalostí študentov.
The use of three-dimensional scanners, printers, educational software and utilities in the physiology teaching process is a basic element for improving the interpretation of physiological structures. An innovative approach implies the use of 3D models in the classroom. It achieves real visualisation of various organs, identifies mutual physiological contexts for the purpose of a comprehensive understanding of physiology and improves correlation of the subject with clinical practice. The team will also focus on innovation of diagnostic devices, methods and development of new test questions for testing the students' knowledge.
 
Publikačné výstupy