Projektová karta

Implikácia progresívnych edukačných metód do výučby fyziológie

 
Základné údaje
Anglický názov:
Implication of progressive educational methods in the teaching of physiology
Registračné číslo:
009UVLF-4/2019
Zdroj:
Kultúrna a edukačná grantová agentúra MŠVVaŠ SR (KEGA)
Doba realizácie:
2019 - 2021
Riešiteľ (UVLF):
Sopková Drahomíra, doc. MVDr., PhD. (2019: 36.3%  |  2020: 36.3%  |  2021: 36.3%)
Pracovisko riešiteľa:
Katedra biológie a fyziológie
Pracovisko riešiteľa:
Katedra biológie a fyziológie
Spoluriešitelia:
Petrilla Vladimír, MVDr., PhD. (2019: 18.2%  |  2020: 18.2%  |  2021: 18.2%)
Ondrašovičová Silvia, MVDr., PhD. (2019: 9.1%  |  2020: 9.1%  |  2021: 9.1%)
Vlčková Radoslava, doc. MVDr., PhD. (2019: 36.4%  |  2020: 36.4%  |  2021: 36.4%)
Vedný odbor:
200 - Veterinárske vedy
 
Finančné ukazovatele
 
BEŽNÉ v €
KAPITÁLOVÉ v €
 
Pridelené
Čerpané
Pridelené
Čerpané
Pridelené / Čerpané
Pridelené / Čerpané
2019
11612
11612
0
0
11612 / 11612
0 / 0
2020
11364
11364
0
0
11364 / 11364
0 / 0
2021
0
0
0
0
0 / 0
0 / 0
Spolu
22976
22976
0
0
22976 / 22976
0 / 0
 
Anotácia
Kľúčovou úlohou moderného vzdelávacieho procesu v oblasti fyziológie je inovatívny prístup a skvalitnenie interpretácie s implikáciou nového modelu štúdia zahŕňajúceho prezenčné, dištančné a testovacie formy učenia, ako aj rozvoj manuálnych zručností študentov v študijnom programe všeobecné veterinárske lekárstvo. Inovatívna interpretácia vyžaduje logické a názorné spracovanie jednotlivých orgánových sústav vo forme komplexného, moderného e-learningového materiálu v podobe multimediálnych výučbových videozáznamov a elektronického testovacieho programu. Zhotovenie 3D modelov, makiet a atlasov zefektívni demonštráciu princípov fungovania vybraných orgánov a nadobúdanie a zdokonaľovanie praktických zručností študentov.
A key role of a modern educational process regarding the Physiology is the innovative approach and improvement of interpretation with the implication of a new model of study in attendance, distance, and test forms of learning as well as developing manual skills of students attending the study programme General Veterinary Medicine. Innovative interpretation requires logical and prominent processing of individual organ systems in the form of a comprehensive, modern e-learning material in the form of multimedia educational videos and an electronic test program. Making 3D models, dummies, and atlases streamlines to demonstrate principles of functioning of selected organs and to acquire and improve practical skills of students.
 
Publikačné výstupy